Fundaşul bosniac
Gordan Bunoza a declarat, joi, că Dinamo, echipă care l-a transferat în această iarnă, este un brand la fel de puternic precum Coca Cola sau McDonald's în România.
"Mă simt foarte bine. Am venit la unul dintre cele mai mari cluburi din România. Aşa cum Coca Cola şi McDonald's sunt branduri în România, aşa e şi Dinamo. Am venit să joc cel mai bun fotbal al meu, să ajut clubul să aibă succes. Am auzit că are ceva probleme cu insolvenţa, dar pentru noi cel mai important e să jucăm bine, să câştigăm meciurile, să câştigăm derbiurile şi să fim pe o poziţie cât mai bună în clasament", a spus Bunoza.
Gordan Bunoza a afirmat că şi-ar dori să confirme la Dinamo, iar în sezonul viitor să reuşească o calificare în Europa League alături de gruparea bucureşteană.
"E foarte greu de spus că o să prindem pe Steaua, pentru că sunt vreo 20 de puncte, dar vreau să joc cu Dinamo în Europa League, dacă e posibil. Eu sunt împrumutat doar trei luni, dar nu se ştie ce se va întâmpla pe viitor dacă voi juca bine. Sunt pregătit să joc. Am avut ghinion în Italia cu accidentările, dar acum mi-am revenit şi de trei săptămâni mă pregătesc normal", a completat Bunoza.
Dinamo a prezentat joi, în cadrul unui eveniment care a avut loc la magazinul sponsorului echipei, Domo, din Băneasa Shopping City, cele zece achiziţii făcute în această iarnă: Hatem Abd Elhamed, Marius Niculae, Gheorghe Grozav, Nicolae Grigore, Marian Cristescu, Kristijan Naumovski, Sergio Rodrigues Da Silva, Ricardo Machado, Fabrice Farnolle şi Gordan Bunoza.