Juventus Torino a făcut o alegere bizară după eșecul de duminică de la Fiorentina. Campioana Italiei a anunțat luni că vechiul logo, prezent pe tricouri și pe produsele oficiale va fi înlocuit de altul, simplist și cu un design futurist, care reprezintă două litere J, de culoare albă, pe fundal negru, deasupra cărora scrie Juventus.
Decizia a stârnit proteste vehemente în mediul online, mai ales pe pagina oficială de Facebook a ”alb-negrilor”.
”Noul logo definește ceea ce este Juve astăzi și ne va ajuta să privim spre viitor cu încredere. Sunt sigur că va scrie istorie și cu el vom câștiga multe trofee”, a spus despre această schimbare președintele Andrea Agnelli.
Cei mai mulți dintre fani sunt însă șocați:
”Vechea stemă era perfectă. Aceasta este o glumă proastă”, a scris un fan pe pagina de Facebook a grupării ”alb-negre”.
”Pare o mâzgălitură făcută de un copil”, a scris un fan din România în același loc.
Sunt mulți suporteri ai torinezilor care susțin că noul logo parcă duce cu gândul la sponsorul principal al lui Juventus, Jeep.
Așa arăta vechea emblemă a echipei Juventus.
RomanianSoccer