În perioada 24-31 august, cei mai buni 20 de copiii din Timişoara, Bacău, Sibiu şi Constanţa vor participa la selecţia finală a campaniei "
Descoperă învingătorii de mâine!", de la Centrul de Performanţă Gillette de la Şcoala de Fotbal "Gica Popescu" din Craiova.
La finalul acestui trial, cei mai buni 11 jucători vor rămâne să se pregătească timp de un an la Craiova şi să participe timp de o lună la stagii la clubul portughez FC Porto, se arată într-un comunicat.
Campania este sprijinită, pentru al treilea an consecutiv, de mari legende ale fotbalului românesc, în prezent Ambasadori Gillette: Gheorghe Hagi, Gheorghe Popescu şi Dan Petrescu.
Campania de selecţii pentru tinerii talentaţi la fotbal a avut loc în perioada iulie - august, în 4 oraşe: Timişoara (2-3 iulie), Bacău (16-17 iulie), Sibiu (29-30 iulie) şi Constanţa (13-14 august).
Misiunea antrenării şi descoperirii celor mai buni tineri fotbalişti a revenit la această ediţie antrenorilor Emeric Ienei, Cornel Drăguşin şi Adrian Boingiu.
Cei 20 de copii care se antrenează în aceste zile la Craiova sunt: Vlad Armaşu (Auto Timişoara), Alex Postolache (Electrica Timişoara), Daniel Benzar (Poli Timişoara), Gabriel Popa (jucător nelegitimat), Valentin Butura (Poli Timişoara), Alexandru Andrei (FC Braşov), Tudor Tudorache (CSŞ Oneşti), Răzvan Herciu (Aerostar Bacău), Armand Svichi (CSŞ Rădăuţi), Ramon Gheorghe (Aerostar Bacău), Ionuţ Nasta (CSŞ Şoimii Sibiu), Samuel Limbăşan (CSŞ Şoimii Sibiu), Dani Pavel (CSŞ Şoimii Sibiu), Tudor Calborean (FC Cisnădie), Gheorghe Grecu (FC Cisnădie), Marian Şolea (CSŞ Şoimii Sibiu), Ionuţ Tudor (FC Petrolul Ploieşti), Emil Nastia (CSŞ Slobozia), George Agache (LPS Vaslui) şi Iulian Carabela (CS Metalul Constanţa).
"
Fotbalul românesc are resurse. Marele păcat este că aceşti puşti talentaţi se pierd, din cauza numărului mic de antrenori care au rolul de a-i descoperi. Noi, antrenorii, trebuie să ne unim forţele pentru a-i căuta şi şlefui. Scopul caravanei selecţiilor Gillette vine în ajutorul acestor copii. Trebuie să avem încredere în micii fotbalişti şi să-i ajutăm să progreseze. Răspunsul este în curtea noastră, nu în alte ţări. Este momentul să renunţăm la ideea că toţi fotbaliştii noştri sunt talentaţi, dar n-au noroc. Doar când ne vom da interesul în totalitate vom avea fotbalişti adevăraţi", a declarat Emeric Ienei.
La 1 aprilie 2009, Gillette a lansat campania promoţională prin care suporterii sunt invitaţi să sprijine viitorul fotbalului românesc, cumpărând produse Gillette. 5% din vânzarea fiecărui produs Gillette inclus în promoţie va intra într-un fond destinat descoperirii şi pregătirii a 11 copii talentaţi la fotbal.