FR de Fotbal şi Sistemul Coca-Cola au semnat la începutul lunii septembrie un nou parteneriat pe o durată de 4 ani, informează compania Coca-Cola.
"Coca-Cola a fost alături atât de tricolori cât şi de fanii lor în cele mai emoţionante momente, susţinându-i şi oferindu-le momente grandioase. Ne bucurăm să o putem face acum mult mai îndeaproape", a declarat Petre Şandru, director comercial al Coca-Cola.
Coca-Cola este un partener de tradiţie al echipei naţionale de fotbal şi un suporter pe termen lung al fotbalului la toate nivelurile, fiind partener oficial FIFA din 1974 şi sponsor oficial al Cupei Mondiale FIFA începând cu 1978. De asemenea, Sistemul Coca-Cola România susţine numeroase evenimente fotbalistice, diverse iniţiative care promovează activitatea fizică şi programe sportive locale care încurajează tinerii să adopte un stil de viaţă activ şi echilibrat.
În România, Coca-Cola a găzduit de-a lungul timpului evenimente de amploare care încurajează fanii fotbalului să celebreze bucuria şi pasiunea lor pentru acest sport şi pentru mişcare în general. Cel mai recent eveniment memorabil prezentat în Romania de către Coca-Cola a fost Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA, care a adus în premieră trofeul autentic FIFA, în luna aprilie 2010.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.