Timişoreana, sponsorul Cupei României la fotbal, a lansat joi campania "Drumul Mingii", o mişcare prin care românii îşi vor arăta pasiunea pentru fotbal.
1000 de oameni vor parcurge, cu mingea la picior, distanţa de 2.400 km, prin 35 de localităţi, de la Timişoara până la Braşov, oraş care va găzdui finala Cupei României în data de 25 mai.
Cei 1.000 de iubitori ai fotbalului vor fi susţinuţi în acţiunea lor de mari glorii ale acestui sport, Ilie Balaci, Miodrag Belodedici, Rodion Cămătaru, Sorin Cârţu, Adrian Bumbescu şi Costel Orac.
Traseul va începe în data de 16 aprilie şi va trece prin unele dintre cele mai importante oraşe ale ţării, Craiova, Piteşti, Galaţi, Piatra Neamţ, Bistriţa, urmând să se încheie în data finalei Cupei României, pe 25 mai, la Braşov.
Suporterii care doresc să fie printre cei 1.000 de norocoşi se pot înscrie pe site-ul campaniei,
www.fotbaladevarat.ro/drumul-mingii. Cel mai norocos dintre cei 1.000 va da lovitura de start a finalei de la Braşov.
Este pentru al doilea an când firma producătoare de bere Timişoreana, sponsorul Cupei României, lansează o campanie de atragere a suporterilor pentru un "Fotbal Adevărat", după ce în sezonul trecut o echipă a gloriilor fotbalului românesc a întâlnit o selecţionată a suporterilor înaintea Finalei Cupei României de la Iaşi.
Timişoreana va lansa cu acest prilej şi o serie de ambalaje (pe doze de bere şi sticle de bere) dedicate campaniei, cu momente de joc din finale trecute.