Clubul de fotbal Dinamo Bucureşti şi BRD-Groupe Société Générale au lansat primul multicard pentru suporteri. Este vorba despre o premieră, în domeniul marketingului bancar şi sportiv, BRD şi Dinamo stabilind primul parteneriat, de acest tip, din România.
Multicardul personalizat cu imaginea fotbalistului preferat, a echipei sau a galeriei dinamoviste, este emis sub însemnele MasterCard şi are în afara funcţiilor cunoscute unui card standard (plăţi la comercianţi sau facturi la bancomat, ori retragere de numerar) şi accesul pe stadion, datorită integrării tehnologiei contactless. Astfel, suporterii vor putea intra la meciuri cu acest multicard, care are inclus un cip ce poate gestiona fie un abonament, fie un portofel electronic, ce poate conţine un bilet de acces la stadion.
Gheorghe Marinel, secretar general al BRD-Groupe Société Générale, a declarat: "Banca noastră a promovat produse care au la bază inovaţia, inovaţia fiind una din valorile noastre principale. Vă aduceţi aminte de cardurile cu cele trei valori ale sportului românesc - Ilie Năstase, Nadia Comăneci şi Gheorghe Hagi, care au avut un succes extraordinar. BRD o să fie alături de sportul românesc, suntem sponsori la handbal, ciclism şi altele. Fotbalul intră iar acum în atenţia noastră".
Detalii tehnice despre multicard au fost oferite de Gabriel Ghiţă, director MasteCard România, Dana Demetrian, director executiv, administrare generală a reţelei BRD şi Ciprian Nicolae, director de proiect BRD.
Nicolae Badea, preşedintele Consiliului de Administraţie de la FC Dinamo, a precizat că testele funcţionale ale multicardului au fost trecute cu bine, la stadionul de pe Şoseaua "Ştefan cel Mare".