Federația Română de Fotbal își prezintă propria strategie comercială și rezultatele ei cu prilejul workshopului KISS (Knowledge and Information Sharing Scenario) de la Istanbul, fiind lăudată de Noel Mooney, Marketing Manager al UEFA.
Conform comunicatului FRF, orașul Istanbul găzduiește în zilele de 14 și 15 ianuarie unul dintre cele mai mari evenimente organizate de UEFA pe teme de marketing și comerciale, cu scopul realizării schimbului de experiență și bune practici între federațiile continentale.
Președintele FRF, Răzvan Burleanu, va prezenta vineri strategia comercială a forului român și rezultatele înregistrate până acum.
Noel Mooney a lăudat realizările FRF la nivel de marketing și publicitate: "Este evident că Federația Română de Fotbal se află într-un progres în marketing și publicitate. Am văzut cum zona de marketing digital s-a dezvoltat. A crescut și atractivitatea pentru asociere în cazul brandurilor importante. De toate acestea beneficiază fotbalul românesc".
La workshop participă reprezentanți a 49 de asociații europene, iar printre temele pe ordinea de zi se află Grow 2020, proiect implementat și în România, una din țările pilot selectate de UEFA, pe următoarele direcții: îmbunătățirea imaginii jocului de fotbal, creșterea participării în jocul de fotbal și dezvoltarea comercială a fotbalului.