Fotbalistul Adrian Mutu a debutat, marţi, în rol de ''entrance boy'' (băiat de intrare) la un hotel din Bucureşti. El este una dintre figurile cunoscute din sportul românesc prezente în cele trei spoturi pentru campania "România în mişcare".
În celelalte roluri inedite, fost mare gimnastă Nadia Comăneci este şefă de raion într-un supermarket, fost atletă Gabriela Szabo funcţionară la o circă financiară, fosta canotoare Elisabeta Lipă e poştaş pe bicicletă, ex-tenismanul Ilie Năstase bucătarul care ornează cu frişcă nişte prăjituri, fostul mare fotbalist Gheorghe Hagi zidarul care termină stucatura unei vile, cocoţat pe o schelă, fostul canoist Ivan Patzaichin e laborant, iar fostul campion mondial la box Leonard Doroftei mecanic auto.
Toţi lansează către părinţi îndemnul ''Lasă-ţi copilul să devină legendă''.
Ministerul Tineretului şi Sportului a lansat, marţi, campania ''România în Mişcare'', cu scopul de a populariza sportul şi mişcarea, pentru o viaţă sănătoasă.
La eveniment au participat Gabriela Szabo, Elisabeta Lipă, Ilie Năstase, Gheorghe Hagi şi Ivan Patzaichin.
Campania a fost realizată de agenţia Eventures, reprezentată de Amalia Năstase şi finanţată de BRD - Groupe Société Générale.