Olandezul Johan Cruyff, fostul antrenor al echipei spaniole de fotbal FC Barcelona, a criticat actuala conducere a catalanilor de a opta pentru includerea publicităţii pe tricou, ceea ce denotă "o lipsă de imaginaţie" din partea responsabililor clubului, informează agenţia EFE.
În articolul său săptămânal din publicaţia "El Periodico de Catalunya", Cruyff a explicat că această decizie "este cea mai uşoară" şi că în trecut alţi preşedinţi, cum ar fi Jose Luis Nunez sau Joan Gaspart, ar fi putut să o adopte, dar au renunţat.
Cruyff a făcut referire la acordul încheiat de FC Barcelona şi Qatar Foundation, un acord care va aduce 165 de milioane de euro până în vara anului 2016 şi va transforma tricoul "azulgrana" în cel mai valoros din lumea fotbalului.
"Sunt total împotrivă să se folosească publicitate pe tricou în schimbul banilor. Şi îmi voi susţine punctul de vedere indiferent care va fi preşedintele clubului", a adăugat fostul tehnician al catalanilor.