Înainte de a termina campania de transferuri a verii, conducerea grupării gălăţene a cumpărat un autocar pentru a intra în rând cu lumea de Liga I. "Oţelarii" se vor plimba cu un Volvo 9700 de toată frumuseţea pe care urmează să fie inscripţionate simbolurile clubului.
"Am avut alte priorităţi până acum"
Ar trebui să le meargă jocul ca pe roate începând din campionatul următor nu se vor mai plimba cu maşini de împrumut, au deja propriul mijloc de locomoţie. Conducerea clubului Oţelul a reuşit zilele trecute să scape de o mare ruşine, şi-a achiziţionat în cele din urmă un autocar, aşa cum ar trebui să aibă orice organizaţie sportivă care se respectă. "Ştim că trebuia făcută de mult această mişcare, însă atunci când te gospodăreşti exclusiv din resurse proprii te ghidezi după priorităţi. Iar până acum am avut multe alte lucruri de făcut înaintea autocarului", a afirmat directorul general al grupării de Liga I, Marius Stan. L-am întrebat dacă va umple "hardughia" cu fotbalişti şi a încercat o eschivă: "Nu trebuie să fie plin, ci doar pe jumătate."
Costă cât a şasea parte din Szekely
Autocarul Oţelului, încă alb complet (urmează să fie personalizat săptămâna viitoare), a costat clubul 260.000 de euro, cu TVA inclus, aproape o şesime din suma de transfer a lui Janos Szekely la Steaua Bucureşti. Este vorba despre un Volvo 9700, exemplar considerat autocarul anului 2008 în Europa, fabricat în Suedia şi dotat full-options, cu 49 de locuri, plus cele două din faţă. Noua bijuterie a "oţelarilor" este utilată cu două DVD playere şi monitoare cu plasmă pe care elevii lui Petre Grigoraş îşi vor putea urmări viitorii adversari sau greşelile pe care le-au făcut în meciurile precedente. "Urmează să-i mai imprimăm pe dinafară culorile roşu şi albastru pentru a ajunge la simbolurile oficiale ale clubului", a ţinut să precizeze directorul de marketing al Oţelului, Dragoş Ghiuţă.
Dar ce facem cu "trenul"?
Ultima achiziţie a clubului dunărean va fi pusă la treabă la finalul săptămânii viitoare, atunci când lotul deplasat în cantonamentul din Austria va reveni în ţară. "Când vor ateriza pe Aeroportul Otopeni îl vor vedea şi jucătorii, sigur le va plăcea", a mai spus Ghiuţă. Până atunci însă, mai este nevoie de o garnitură din trenul de fotbalişti promis de Marius Stan. Aseară urmau să ajungă în hotelul roş-alb-albaştrilor, de la Klagenfurt, israelienii Shlomi Arbeitman şi Omri Afek.
Unsprezece "oţelari" au părăsit lotul lui Grigoraş
Dacă africanul Salif Nogo nu va semna prelungirea contractului cu Oţelul şi va rămâne la echipa-satelit până la terminarea acordului cu clubul gălăţean, ar însemna că nu mai puţin de unsprezece jucători au ieşit din vestiarul lui Petre Grigoraş în această vară. Iată cum ar arăta pe teren "formula" despărţită de clubul roş-alb-albastru: Borş (Oţelul II) Brujan (destinaţie necunoscută), Nogo (Oţelul II), Ionescu (destinaţie necunoscută), Semeghin (destinaţie necunoscută) Labukas (la probe, în Ucraina), Giurgiu (Rubin Kazan), Stan (Unirea Urziceni) Szekely (Steaua Bucureşti), Jula (Energie Cottbus), Deac (CFR Cluj).
Viaţa Liberă Galaţi