FC Barcelona va afişa pe tricouri sigla unui sponsor comercial, Qatar Airways, între 1 iulie 2013 şi 30 iunie 2016, pentru prima oară, alături de logo-ul UNICEF, cu care acordul s-a prelungit tot până în vara lui 2016.
După primul acord solidar cu UNICEF, Barcelona a semnat în 2010 un parteneriat cu Qatar Sports Investments (QSI), care iniţial a decis ca sigla înscrisă pe tricouri să fie Qatar Foundation.
Conform contractului, QSI are posibilitatea de a schimba sigla pe perioada parteneriatului, care de la 1 iulie va fi Qattar Airways.
Acordul cu QSI, cu o durată de 6 ani, aduce clubului catalan suma de 170 milioane euro. În prezent, tricoul Barçei este cel mai bine plătit din lume de către sponsori, dar ar putea fi depăşit de Manchester United, când va intra în vigoare acordul cu Chevrolet.
Compania aeriană din Qatar are 2 zboruri pe săptămână de la Barcelona la Doha, obiectivul fiind creştere la 10 pe săptămână şi apoi la 14.