Cei 12 sponsori ai reprezentativei de fotbal a Franţei îşi vor stabili contribuţiile financiare, în următorii patru ani, în funcţie de rezultatele şi comportamentul echipei, ca urmare a campaniei dezastruoase de la Cupa Mondială 2010.
Un bonus de 10 până 15 la sută ar putea fi acordat Federaţiei Franceze de Fotbal (FFF) dacă rezultatele şi comportamentul sunt considerate suficient de bune, în caz contrar, contribuţiile sponsorilor putând fi reduse cu acelaşi procent. "Vor exista bonusuri şi penalităţi, bazate pe rezultate şi imagine", a declarat vicepreşedintele FFF, Noel Le Graet, cu două zile înaintea partidei Franţa-România, din preliminariile EURO 2012, programată sâmbătă pe Stade de France.
Mai mulţi sponsori s-au îndepărtat de naţionala Franţei după eliminarea în primul tur al CM 2010 din Africa de Sud şi scandalul iscat în cadrul lotului, între jucători şi fostul selecţioner, Raymond Domenech.
Atacantul Nicolas Anelka a fost exclus din lot, primind ulterior o suspendare de 18 meciuri, după ce l-a insultat pe Domenech, alţi patru jucători fiind suspendaţi între 1 şi 5 partide.