În plină criză a industriei auto, producătorul român de automobile Dacia dă o lovitură puternică de imagine devenind noul sponsor al echipei din Serie A, Udinese Calcio, anunţă site-ul oficial al formaţiei italiene.
Compania Renault, deţinătoarea Dacia, a hotărât să-şi promoveze brandul low cost pe tricourile jucătorilor de la Udinese dar şi pe panourile publicitare de pe marginea terenului. "
Avem oportunitatea unei zone de expunere mare, reprezentată de un fotbal foarte puternic. Este o ocazie de a creşte notorietatea brandului Dacia pe piaţa italiană, de a face cunoscută o marcă tânără", a declarat Andrea Baracco, director de comunicare la Renault Italia, pentru site-ul oficial Udinese.it.
Conducerea echipei friulane a elogiat, de asemenea, parteneriatul cu Dacia. "
Avem o mare satisfacţie pentru că ne-am alăturat imaginea unui brand dinamic, ce se diferenţiază prin strategia preţului redus", a declarat Leonardo Pietro, director general la Udinese.
Udinese ocupă poziţia a 12-a în Serie A şi este calificată în 16-imile Cupei UEFA, unde va juca cu echipa poloneză Lech Poznan. Dacia este sponsor şi al echipei naţionale a României.
Libertatea